söndag

Då var helgen över då, i princip.

Har varit en mysig helg! I fredags var jag med Lukas och igår var jag och Lisa ute, skulle på fest med skippade det och det blev en liten roadtrip med några kompisar och sen mötte jag upp Lukas och hans kompisar på stan och sen åkte vi hem till mig och sov:)<3

Nu sitter jag och lyssnar på Ken Ring, tycker han är så bra. Gillar dock inte hans "gangsterlåtar", haha. Men hans mjuka sida är grym:)

Min mobil är fortfarande sönder, så lånar ju en av Lukas, och jag vet inte hur jag överför bilder från den till datorn, så har verkligen inga bilder att lägga upp, trist.

Här får ni en random bild från goooogle, haha. Snygg tjej iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0