söndag (publicerades idag, måndag)


Oj vad klockan går fort! Redan kväll!

Kvällen igår blev riktigt bra tillslut. Krånglade till en början lite med buss till Slätta, och ett tag hade vi panik då det verkade som ingen var nykter och kunde köra, men tillslut hittade vi en som kunde skjutsa, väldigt snällt! Det är något med mig, snabba bilar och hög musik asså. Jag blir så pepp, haha! Vi blev också bjudna på fest nästa helg hos några i Hosjö, verkade va ett roligt gäng! ;)

Idag har jag sovit, sovit och sovit, varit riktigt trött och sliten. Känns som jag gått i en dimma hela dagen, skumt. Men idag är den enda dagen då jag är helt ledig, så bäst att passa på.

Ikväll ska jag äta god middag med familjen och sen ska vi kolla på Wallander. Funderar på om jag ska gå till vivo och köpa en cocacolazero, supersugen!

Lukas har kommit fram till Miami och allt hade gått bra, 30 grader varmt! Tänk va underbart!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0