måndag och första dagen på höstlovet!

Jag måste rycka upp mig, okej att gårdagen va slö, men idag, nej det funkar inte, måste tillföra energi till kroppen.

Imorse var jag på biblioteket, mormor jobbade på Näs så vi passade på att åka dit. Lånade fyra böcker som verkade bra, en som handlade om tsunamin i Thailand, skriven av Pigge Werkelin, han förlorade sin fru och sina två söner där. Otroligt hemsk, men en väldigt gripande bok. Inte kommit så långt i den ännu, kan skriva vad jag tyckte och så när jag läst klart den. 

Nu hade jag tänkt måla på ett nytt lack på naglarna och sen hoppa in i duschen, skrubba, raka och sen smörja in mig med någon lotion som luktar gott. Sen blir det en mysig kofta, en stor kopp te och plugg/bokläsning. Behöver egentligen inte plugga, men jag tycker arbetet kring lag & rätt är så spännande! Ska även läsa om växthuseffekten osv, missade det avsnittet veckan då jag var sjuk, inte så intresserad av sånt, men bara att bita ihop och få det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0