lovlovlov!

Åh gud så skönt med lov, höstlov, så uppskattat!

Var en väldigt effektiv dag i skolan, samhällskunskapen är så rolig, mitt favoritämne! Sen hade vi svenska, jag älskar svenska, jag älskar att skriva, formulera mig osv, det har alltid varit mitt favoritämne tillsammans med idrott, men nu, nej, det håller inte, läraren är så förbannat tråkig. Ursäkta mig, men hon är verkligen tråkig. Svenskalektionerna är nu en pina, vi slår upp ord i ordböcker, i en och en halv timme... suck.
Sen hade vi iallafall datorkunskap, som kan va det onödigaste ämnet ever. Såklart finns det en del viktiga saker som är bra att kunna, men det skulle man lätt kunna trycka in och lära sig på en lektion, högst två!

Nog pratat om skolan, lov nu juuu! 

Älskling och hans kompis kom och hämtade mig på skolan och vi åkte ner på stan och tog en fika, har sagt det förut och säger det igen, världens godaste smörgås finns på Piacetto (stavning?)!

Nu sitter jag här, väntar på min man, hihi, han åker till Miami inatt och kommer hem nästa söndag, INTE KUL! Hoppas han får det riktigt kul iaf:)!

Nu kom han! :D

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0