lördag! (publicerades idag, måndag)

Kvällen igår va supermysig, jag och Lukas tittade på Wallander och fikade med min familj. Sen nattade han mig, hihi, men måste erkänna att jag inte kunde somna när jag tänkte på att han skulle åka iväg och vara borta hela veckan. Gud va töntig jag låter, en vecka är inte mycket tänker ni, men det känns alldeles för länge!! :( Ställde klockan på åtta imorse för att skicka iväg ett hejdå sms<3 Hoppas han får det superkul, det är jag säker på att han får:)!

Idag har jag varit på stan med Linda och Lisa. Och ikväll ska vi på party! Pepppepp, men somsagt saknar jag Lukas så det gör ont:( Men måste försöka ha kul iallafall, annars blir det ju bara värre..

Jag har svartajeans,  vit spetsbody och en vit kofta. Håret är smålockigt och sminket ska jag snart fixa.

Nu kommer Malin & Tommy, dom ska med ut sålänge vi är kvar i Hosjö:)

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0