I'm back!

Kan börja med att säga att dagarna i Barcelona va dunder kul! Jättelyckad resa:)! Ska göra ett inlägg om resan med bilder osv senare, han inte göra det igår när jag kom hem eftersom jag åkte till Lukas direkt, gud va jag hade saknat honom!! Och min familj! Och nu känns som klockan är för mycket för att göra ett långt inlägg.

Idag har jag varit i skolan, en superlugn dag, perfekt start på veckan! Först hade vi svenska, sen hade halva klassen datakunskap (jag har på fredagar), så jag passade på att göra klart mitt och Emmas grupparbete, eller göra klart är fel ord då vi inte ens hade börjat, jag gjorde helt enkelt vårt grupparbete om Digerdöden, superintressant! Satt insjunken i jobbet i mer än två timmar för plötsligt va datakunskapen slut och dom kom tillbaks, sen hade vi lunch, kort engelskalektion, sen film i aulan. Filmen var grymt spännande, och intressant, om hur vi skadar jorden med alla dessa utsläpp osv, fruktansvärt. Om jag minns rätt hette filmen "En obekväm sanning", se den! Spanskan var inställd så fick sluta mycket tidigare, väldigt skönt!

Åkte ner på stan en stund, letade efter en snygg väska, men hittade ingen. Dock hittade jag ett par grymt snygga stövlar, som förhoppningsvis ska inskaffas.
Sen åkte jag hem, åt god mat och sen kom Lukas. Han hade uppkörning idag och fixade det, så nu har han körkort, superduktigt! Grattis hjärtat♥! Vi han bara vara en kortis innan vi både skulle och träna, men vi han ta en tur i bilen innan iaf, och jag kan intyga att han är ritkigt duktig på att köra:)!

Nu har jag tränat, duschat och fixat, ska krypa ner i sängen och sova, ska upp alldeles för tidigt imorgon, fem! 06.20 går bussen till Stockholm från skolan, studiebesöksdags! Blir förhoppningsvis en lärorik dag i huvudstaden, plus några timmars egentid!

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0