fredag

Idag har jag krattat löv, var en väldigt fin höstdag idag, så jag njöt! Sen har jag inte gjort så mycket, hjälpt mamma litegrann med middagen, målat naglarna, vart ute och åkt lite bil med familjen och skrivit på min svenska novell/berättelse. Tror den har potential att bli grym, storyn är bra iallafall. Får se vad resultatet blir. Dagen har varit väldigt lugn, och mysig.

Fick reda på två otroligt sorgliga saker idag, men jag skriver om det imorgon, vill ha mer tid så det blir ett bra och fint inlägg, inget jag vill skriva lite snabbt om bara, vill ge det tid.

Har läst ut boken jag berättade om förut, hinns det med skriver jag en liten recension om den imorgon, vet inte om ni tycker det är intressant, men jag gillar att läsa och funderar på att ha en speciell kategori i bloggen som heter "Recensioner", där kan jag recensera böcker och filmer. Då får man ju chansen att reflektera och diskutera med sig själv lite kring boken, kan vara bra och lärorikt, tror även man lättare tar åt sig budskapet om man får tänka efter lite kring boken vilket man kanske inte gör om man bara läser och sen lämnar tillbaks den. Nej, jag tror det är en kanon idé faktiskt!

Goodnight people!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0