torsdag

Oj, nu var det riktigt länge sen jag bloggade!

Senaste gången jag bloggade var i lördagskväll innan jag skulle ut. Blev ändrade planer då, blev ingen fest, en kvart innan jag skulle ta bussen och möta upp Linda & Lisa ångrade jag mig, var inte alls sugen och ville bara vara hemma. Lukas kom istället och det blev en myslördag hemma! :)<3

Sen i veckan har jag varit i skolan, pluggat, haft prov, varit med Lukas, tränat, varit hos doktorn och lite sånt:) Haft två brytdagar, vilket betyder att jag gått två halvdagar, väldigt skönt! Veckan har gått jättefort och imorgon är det fredag! Sköntsköntskönt!

Idag har jag storstädat nedervåningen, väldigt skönt, sorterat bort kläder och omorganiserat lite i datarummet;) Idag har jag gjort grovjobbet och imorgon ska jag dammsuga, tvätta golv, byta sängkläder och sånt:) Tycker faktiskt det är mysigt att städa:)!

Nu ska jag snart åka till Lugnet, ska beställa tid med en personligtränare på Nautilus, sen ska jag träna innebandy:)!

Sen blir det hem, dusch, sängen. Och imorgon är det skola som vanligt, ska ha min första datakunskapslektion, på tiden känner jag! Slutar runt halv två och då blir det hem och städa klart somsagt. Sen får vi se vad som händer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0