lördag!

Igår blev jag hemma från skolan, mådde inte bra alls på morgonen. På kvällen åkte jag hem till Lukas, vi bastade och myste, galet nära på att svimma, lika läskigt varje gång, sen åt vi middag med Tommy och kollade på Nhl och så. Jättemysig kväll! Lukas är världens bästa!<3

Idag har jag bara tagit det lugnt och sovit, jag är så trött hela tiden...

Linda fyller 16 år idag! GRATTIS GUMMAN :D<3 Så ikväll ska jag, Linda och Lisa ut på bus!

Nu sitter jag och mamma och väntar på att pappa och syskonen ska komma hem med maten, jag ska äta sushi, mums! 

Vi får se om jag bloggar när jag kommer hem ikväll, jag hoppas på att Lukas följer med hit och blir det så då bloggar jag inte:)! 

Ha en super lördag!

Galet va osammanhängande allt blev! Aja.




Kommentarer
Postat av: linda

tack sötnoss!<3

2009-10-07 @ 13:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0