måndagskväll

Så, nu är allt jag skulle göra gjort! Eller okej, jag struntade i naturkunskapen, ska ju bara läsa ett kapitel så kan lika gärna göra det i sängen ikväll. Måste sluta upp med att skjuta fram saker, att jag aldrig lär mig, åh.

Jag har iallafall bytt om till träningskläder nu, bra att vara ute i god tid, haha, träningen börjar inte förens om ca 2 timmar. Ute i god tid var det ja!

Föresten så verkar det som att Paow och Dessies (två bloggare jag följer stenhårt) storhetstid är över, båda verkar ganska less på bloggningen? Kanske dags för lite nytt, fräscht blod i bloggvärlden? Jag t ex?!
Skämt å sido. Jag skulle aldrig kunna få en stor, känd blogg, jag är alldeles för ointressant och för snäll. Plus att jag verkligen inte kan skriva om allt som händer i mitt liv, hm, på grund av flera anledningar.  Skulle dock inte sitta fel med den feta summan pengar dom tjänar på sin blogg..

Nu ska jag kolla upp lite viktiga datum och skriva upp i kalendern. PLANERING! Och äta upp min varma koppen- kantarell, varmt, gott, nyttigt! wie:)

Får se om jag bloggar efter träningen, annars bloggar jag imorgon efter att jag varit hos tandläkaren vid nio tiden:) Vi får se!

Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0