torsdag!

Bah, varför ska blogg.se va så segt?

Aja, iallafall. Igår var jag med Lukas och pluggade historia, var så grymt nervös inför provet igår kväll alltså, usch, har gruvat mig för det hela veckan men nu äntligen är det gjort och jag kan slappna av! Så skööönt!

Köpte en grymt snygg almenacka på lunchen idag, så satte jag mig på stadsbiblioteket och pluggade inför provet, åkte även en timme tidigare till skolan på morgonen för att plugga, till provet.

Efter skolan åkte jag ner på stan och tittade lite på kläder, tycker allt ser likadant ut och lika tråkigt, och inte hittar jag någon väska heller. hm.
Sen mötte jag upp Lukas och hans kompis på stan och Lukas skjutsade hem mig och stannade en stund, jag är så kär i honom, ni anar inte!<333

Nu ska jag plugga lite matte och läsa lite naturkunskap, sen föra in lite datum osv i almenackan, dock börjar den 9 november, aja;)

Imorgon blir det skola, stan en snabbis, ska köpa första julklappen!, sen ska jag vara med Lukas:)!

Och juste, har inte berättat va jag gjorde i tisdags, man får inte glömma dagar så där, illa. Var i Stockholm, Titanicutställningen var super! Sen var jag och Lukas barnvakt åt hans lillebror så sov jag där, mysmys:)<3

Ännu ett väldigt osammanhängande inlägg, skyller på att jag är stressad, klockan halv tio ska jag sova, måste plugga innan, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0