borde sova, borde sova, borde sova!

Åh, irriterad jag är. Borde sova precis exakt nu. Men nejrå, jag sitter vid datorn och gör verkligen ingenting vettigt alls, så varför kan jag bara inte gå och lägga mig?!?!?!

Det här är nackdelen med sena träningar, man är pigg två timmar efter träningen innan man hunnit varva ner och slutar då träningen tio, man åker hem, duchar, och hamnar här, ja då blir man också kvar här den närmsta timmen, minst, alltså sitter man här vid 24.00 snåret och är allmänt trött och ja, trött.
Men! Jag gillar sena träningar, då kan man vila på eftermiddagen, plugga och så. Mycket hellre träningar som börjar vid åtta tiden än träningar som börjar fem. Då är man helt slut efter skolan. Jag sover jämt middag för att orka med träningar, livet och mig själv;) Grymt skönt!

Här får ni två bilder som jag snodde på facebook! Laget<3

Gammal bild! Vääääldigt gammal bild^^


Örebro cupen i år! :)


Nu ska jag sova! Sleep well!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0