torsdag kväll

Sitter och lyssnar på musik, min underbara hiphop & favorit Sean Paul, mjoo. Mamma ska snart måla mina naglar, målade dom i ute i en park igår, blev inte så bra kan jag säga. HAHA. Sjukt fult. Aja.

Jag & Sandra har varit i Sthlm några dagar, tisdag-torsdag. Riktigt kul. Vi var typ bara där för att vara där så att säga. Vi ska dit vecka 33 å shoppa, den veckan kommer garanterat spåra, haha, då vi har egen lägenhet och redan bestämt fest med lite folk från falun:) Är ju the voice också på lördagen, nicenice. Sen är det ju sista veckan innan skolan börjar så då gäller det att passa på. he eh. 

Fråga oss inte va vi gjorde i Sthlm, för va gjorde vi egentligen? Gled runt och lekte gangsterbrudar? Det senaste ofrivilligt dock, vi är ju mamma å pappas flickor:):):)
Köpte iaf en jättefin jacka och en kjol. Och träffade världens sötaste pitbullvalp, så söt!

HUR SÖTA?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0