03.00, borde sova..

Jag har den absolut finaste bloggen i heeeela världen! Så sjuk fin! Tack Sebastian för hjälpen! :)

Borde verkligen sova nu, ska upp tidigt imorgon. Men har druckit två burn, otroligt onödigt men gott, så har svårt å somna.
Ligger i sängen med laptopen och tittar på tv, bara massa skit. Tror jag ska ta å läsa min bok istället, Stanna hos mig utav Lindsay Nicholson. En sann historia om Lindsay som förlorar både sin make och lilla dotter i leukemi. Det går nog inte ens att föreställa sig hur fruktansvärt ont det måste göra, hur mörkt allt måste se ut. Klarar man ens av att fortsätta leva?

"Om livet har lärt mig någonting, så är det att saker och ting kan ändras på ett ögonblick. Pengar, status och karriär ger inget skydd mot sjukdom och död. Å andra sidan kan otroliga tragedier - även om de aldrig glöms - avlösas av kärlek, glädje och lycka" 
- Lindsay Nicholson

Man ska leva i nuet, lägga ner kraft, energi och kärlek på de saker och personer man tycker om. Det är viktigt.

03.11, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0