Torsdag

Hemsk natt säger jag bara! Jag trodde verkligen att jag skulle frysa ihjäl, och ont i armen och huvudet hade jag också, men det var verkligen frusenheten som var värst. Jag fryser vanligtvis väldigt mycket, men nu blev det typ dubbeldubbeltdubbelt så mycket, det var hemskt. Nu mår jag iallafall myyyyycket bättre, har tagit två alvedon också så armen och huvudet gör inte så ont heller. Pappa blev också dålig men mamma hade iallafall tur och klarade sig från biverkningar.

Nu har jag duschat och packat, ska till Sälen med Lukas idag. Ska bli sååå mysigt!!:) Får se om jag kanske mobilbloggar lite där, kommer hem på söndag så annars hörs vi då:)

Ha en bra Luciahelg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0