snösnösnö

Kom hem klockan sju, 8.30-19.00, snacka om intensiv dag!
Skoldagen rullade på och det kändes verkligen jättemycket bättre än igår kväll då jag bara ville spy på skolan, nu är jag tillbaks i den trevliga skolan-är-faktiskt-kul-känslan. Tror det var för att min snutt kom hit igår kväll och sov med mig! Dagen idag var helt okej, förutom ett stort minus, boken vi läser på svenskan skulle varit utläst i fredags, och idag skulle vi som inte var i skolan då skriva en bokrecension, så jag fick skriva en bokrecension om en bok jag inte läst. Supersmart. Not. Var helt säker att den skulle va utläst tills nu på fredag, men icke. Gjorde mitt bästa iallafall, hm.
Klockan tre gick jag till mediahuset och blev fotograferad, hade frågat om Malin ville va med, men hon va sjuk, men det gick bra endå, jag var så nervös, ville inte ens se bilderna, haha! När vi kom ut från huset hade det snöat jättemycket, eller okej, kanske typ en dm, men det kändes verkligen supermycket! SNÖSNÖSNÖSNÖ!:)

Nu ska jag duscha, och sova. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0