onsdagkväll

Idag har jag varit ute och njutit av det fina vädret! :)

Efter lunchen var jag ute med mamma och Adam. Försökte ta mig upp på vinden också, finns en jacka där uppe som jag skulle vilja ha ner. Men dörren hade frysit fast och när jag stod högst uppe på den ishala stegen fick jag lite höjdskräck och bestämmde mig för att lägga ner "Expedition vinden"! Får bli en annan dag då det är mildare ute, ska ju, tyvärr, bli varmare igen. Usch, vill inte se plusgrader på ett bra tag nu!

Sen på kvällskvisten tog jag en promenad med Sandra till affären och köpte godis och dricka till ikväll då jag och Lukas ska titta på film. Kul att träffa Sandra, allt för länge sen sist!

Föresten så var en av mina mentorer och min historialärare, Göran med på tv-programet "Vem vet mest" i svt! Men jag missade det, gaah, måste se reprisen! Han kom iallafall till finalen, och kom trea där. Han skulle vara med på fredag också, måste se!! Grymt cool han är! Görgen är också grym! Sjuktbra lärare!

Ikväll ska jag alltså titta på film och mysa med Lukas♥ Och imorgon blir det en lååång sovmorgon, iallafall för min del, Lukas skulle kanske upp och jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0