onsdag

Var i skolan ett tag, sen åkte jag med mamma till Apoteket och hämtade min medicin. Och där fick vi motorstopp! Fick ta taxi hem och så. Men nu är bilen bärgad och på lagning, hoppas dom lagar den fort eftersom pappa är i Danmark med den andra bilen. Dags för en ny bil tycker jag!

Har inte så mycket vettigt att skriva, har ju inte gjort någonting alls denna vecka förutom ett vårdcentralsbesök, en tur till skolan och apoteket. Morgondagen blir antagligen likadan, matteprov och samtal med Kjell är det enda som är planerat. Hoppas medicinen börjar verka så att jag är pigg till helgen, även fast det nog blir en lugn helg är det alltid skönt att vara pigg.

Nu ska jag plugga matte, duscha och åka till Lukas!

Ni har inga önskemål på inlägg:)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0