onsdag- och helgen börjar!

Godmorgon, eller är det förmiddag, eller till och med eftermiddag?!

Iallafall gick jag upp åt frukost den vanliga tiden, bestämde mig för att vara hemma, kände mig slut helt enkelt. Somnade om och sov till 12, läste lite och satte mig sen här. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med lunch sen får vi se vad som händer.

WOOOW! Det är första gången någonsin det är 0 personer inne på msn. Kan bero på att jag har raderat nästan alla killkontakter, har bara Lukas och Carl kvar! Förlåt till er andra, ta det inte personligt, alla liksom bara åkte med i raderavågen! :D

Jag är ledig imorgon och på fredag, väldigtväldigtväldigt skönt.

Har inget mer att blogga om, vi hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0