onsdag

Oj idag har det varit en intensiv, men jättebra dag!
Gick på stan en stund med Fanny, Malin & Emma! Träffade på Sandra också, för länge sen sist! Sen kom pappa och syskonen och hämtade upp mig och vi åkte till Kupolen sen tillbaks till Falun och stan, sen Siba, sen Ica Maxi och sist men inte minst Vivo. Sen heeem! Väl hemma hade mamma städat hela huset och gjort julmat, så vi åt och sen gjordes det pepparkakshus, slog in paket och så klädde vi granen! Sen har vi spelat bingolotto, och gör fortfarande fast jag tog mig en liten paus för att titta igenom Facebook, blogga och lite sånt.

Internet är så sjukt segt just nu, hmm, ingen aning om varför. Nu ska jag gå upp till dom andra igen, hörs imorgon och då är det julafton!! Galet vad fort tiden går!

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0