kväll, måndag


haha, busigt. (Alltså, nu tror folk jag satt en svart grej där för man ser ja ni vet vad, men så är det inte, jag hade min arm/hand för, jag satte den där svarta mer där för att det inte skulle se så skumt ut)

Sådär ja, då var måndagen avklarad. Blev iallafall att titta på Harry Potter och halvblodsprinsen, visst heter den så? Sen tog jag en dusch på kvällskvisten och ja, det är vad jag gjort idag. Väldigt ointressant läsning för er, men en helt okej, skön start på veckan enligt mig.

Nu blir det 20 minuters tv-tittande, sen sängen! Imorgon är det back to school som gäller, undra hur många som är där med tanke på att hela skolan vaccinerades idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0