LUCIA, söndag

Nu är jag hemma igen efter en mycket mysig vistelse i Sälen med min kärlek. Var verkligen superdupermysigt! Jag är så otroligt kär & lycklig♥

Direkt när vi kom hem åkte Lukas och spelade seriefinal, mot Malung, så jag & Linda kollade på den, grymt jämn match, slutade dock med förlust, 7-6, men det var en bra match, jättesynd att dom förlorade. 

Imorgon är det skola, och det känns verkligen jättejobbigt. Och då menar jag verkligen jättejobbigt, går knappt att förklara känslan, vill bara gråta när jag tänker på att en lång skolvecka väntar:( Var länge sen jag kände så här, går väl lite i perioder I guess. Hoppas att jag vaknar imorgon och det känns lite bättre iallafall, gäller att tänka positivt!

Nu ska jag duscha och titta på film, och förbereda mig mentalt för att sova ensam:( haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0