lördag!

Precis hemkommen från den årliga Gymnosgalan. Förr i tiden, eller ja, för några år sedan, då var jag själv med och uppträdde, men nu var det Clara som var med, vår lilla stjärna. Hon är så duktig! Och Moa är ledare för en barngrupp i Hosjö så hon var också med, men som ledare då. Tog massa kort med systemkameran, och konstaterade att jag inte är någon vidare fotograf.. haha

Mobilbild


Ikväll blir det utgång med Linda och Lisa, förhoppningsvis Fanny också! Vi ska på fest i stan, ska försöka fixa in Carl och Oskar också när vi väl kommit dit, får slå på min charm och grymma övertalningsförmåga! ;)
Sen ska jag sova med Lukas♥, han ska också ut ikväll men med sina kompisar!

Ha en bra kväll babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0