lördag & mellandagsrea

Drar gårdagskvällen lite snabbt: Malin fick inte följa med ut så det blev bara jag, Carl och Jonis. Sjukt länge sen jag träffade Jonathan nu när han har flyttat till Sthlm, så det va kul. Vi tog bussen till Slätta, och åkte för långt så vi fick gå skit långt för att komma till festen, och väl där va det inte fest. Vi gick ner på stan och det var en riktigt rolig promenad (och lång), haha, Carl va så jäkla skum! haha! Väl där gick vi till Vera och Emma, sen kom Lukas och hämtade mig så skjutsade han hem sina kompisar och sen åkte vi hem och sov.

Och idag har jag varit på stan med Fanny, supermysigt! Köpte en foundation, en ny variant, hoppas den är bra. Så köpte jag en jacka, riktigt nöjd. Letade efter ett par overkneestövlar, en väska och en klocka också men hittade inget av det, trist. Får kolla efter det när jag ska till Karlstad på onsdag. Måste köpa värmeskydd till håret också, de måste jag komma ihåg.
Och juste, jag beställde en kamera idag! Hoppashoppas den kommer innan nyår. Det kommer också resultera till mycket mer bilder på bloggen! 

Ikväll ska jag ha myskväll med familjen, spela spel och äta ost & kex, mysigt är ordet! Innan det ska jag ta en dusch och ligga en halvtimme på spikmattan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0