Jag är din krigare

När jag var liten, alltså riktigt liten såg jag en film som gick på tv. Och jag blev totalt besatt, det var den bästa film jag någonsin sett! Åren gick och jag mindes hur otroligt bra jag tyckte den där filmen varit, men jag kom knappt ihåg någonting alls av handligen och namnet hade jag total glömt bort! Katastrof. Ännu fler år gick och en dag var jag inne på en mack med pappa, där dom även hyrde ut filmer och där var den, filmen jag letat efter i flera år!! "Jag är din krigare" hette den. Men vi hyrde den aldrig, men nu visste jag iallafall va den hette och efter ett tag visade dom den på tv, och jag såg den och spelade in den, och den var precis lika bra som jag kom ihåg den! Och har även sett den nu på "äldre dar", haha, och den är så fin! Se den!

Filmen gjorde ett otroligt starkt intryck på mig som väldigt liten, var väl mest det jag ville komma fram till, plus att den är väldigt bra!

"En ung grabb, Kim, får i uppdrag av en indian att bli naturens beskyddare. Han avlägger ett löfte om att försvara naturen mot alla inkräktare. En liten rävunge blir hans kompanjon. Med pilbåge, kniv och sinnrika fällor tar han strid mot alla hot"

En riktig Maja-film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0