i skola, tisdag.

Har precis haft samhällskunskap♥, haha. Nu sitter jag i datasalen och väntar på att läraren ska komma... Sitter här på lunchrasten bara för att ha genomgång på det jag missat, så kommer hon inte? Suck.

Har jätteont i huvudet och lite sånt, hoppas verkligen inte jag håller på och få det Moa och Clara haft, feber, ont i halsen och varit riktigt risiga. Ska hem och dricka massor utav thé, ta ett bad och titta på film, bra kur mot förkylning. Måste plugga ioförsig (se pluggschema), men samhällskunskapen är ju bara kulplugg. Och ämnet är ju lag och rätt, om brott, varför vissa blir brottslingar, samhällsförhållanden osv osv, och det är verkligen något jag gillar.

Nu ska jag gå och leta efter läraren, hörs efter skolan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0