godnatt på er!

Nu har jag tittat klart på Komisarie Lewis, eller vad nu han å programmet heter. Ska tvätta av mig sminket och borsta tänderna innan jag kryper ner i sängen, drar ut på det liiiite för jag är ganska mörkrädd för tillfället, vet inte varför, vill inte sova ensam bara.

Imorgon ska jag och Moa till Kupolen, måste hitta nått snyggt att ha på mig till nyår! Apropå nyår så blev allt bestämt idag, mat, dricka, sängplatser osv, känns jättebra, allt är ordnat å löst och nu är det bara det roliga kvar! Det är faktiskt det första nyåret som jag inte firar med familjen, känns lite konstigt men det ska nog gå bra.

godnatt! sovgott!

ps. Kameran var super:D!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0