Ett i-landsproblem: Brun/vit?

Nu är det vinter och majoritet av Sveriges befolkning blir vit.

I början av hösten körde jag med brun utan sol men jag tycker somsagt det ser fejk ut, inte på alla, men på de flesta, det är svårt att få det bra och det blir ju aldrig lika snyggt som the real stuff, en äkta solbränna.
Solarium är en fin uppfinning, man blir brun och det är mysigt att ligga där i värmen. Men jag tycker inte det "tar" på alla ställen, bröstet och axlarna blir inte lika bruna som resten av kroppen, fattar inte varför. Och ett stort minus är att det ökar cancerrisken. Plus att det inte är så ekonomiskt.

Har tänkt att skitsamma, det är vinter, jag får helt enkelt vara vit, men jag är så less på det, det är ju så sjukt mycket snyggare att vara brun. Finns vissa undantag, vissa passar att vara snövitsvita, t ex Gynning.

Så what to do?! Funderar på att börja med brun utan sol igen, och sola solarium lite då och då men väldigt sällan.

Haha, ett stort i-landsproblem var det ja. Pinsamt. Men iallafall så måste jag börja med bus nu inför nyår! Så får vi se om jag håller i det efter..

Alltså jag vet inte ens varför jag skrev detta inlägg, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0