and you can see my heart beating, you can see it through my chest

Skolan är rätt chill förtillfället, känns skönt. Har lite beslutsångest gällande individuellavalen bara, finns så mycket man skulle vilja göra ju! I trean blir det iallafall matte c, skulle helst skippa det men är väl bra att ha gjort den kursen I guess. Ska boka in ett möte med studievägledaren nästa vecka så får han hjälpa mig lite med valet inför tvåan. Sen åkte jag ner på stan och köpte kryapådiggodis till älsklingen och sen var jag in på vårdcentralen en snabbis, ska vaccinera mig mot svininfluensan imorgon, känns inte så jätte lockande med tanke på hur många som klagar över biverkningarna och faktiskt blir riktigt dåliga, mer än halva klassen var borta idag, säger väl en del.

Nu ska jag läsa igenom lag & rätt arbetet innan jag skickar iväg det!

En bra låt av Rihanna! Dålig kvalité på youtube dock, sök på spooootify ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0