tisdag (publiceras idag, oooonsdag)

Har varit hemma nästan hela dagen förutom en liten trip till vårdcentralen för att lämna ett prov, åkte med mormor och morfar dit, sen åkte vi och handlade. Sen har jag bara tagit det extremt lugnt, kände mig sliten utan anledning, jättetrött. Sen ringde iallafall nån tant från vc och berättade att dem fått provsvaren och att jag skulle få medicin. Men dem hade stängt när mamma skulle hämta det så blir antagligen att vara hemma från skolan imorgon också, men måste dit en snabbis och hämta min mattebok iaf.

Sen känner jag ett extremt behov av en halvtimme i solariumet, var riktigt länge sen nu och jag känner mig VIT, eller känner och känner, jag är vit.. Körde med brun utan sol ett tag, men jag tycker man ser orange ut mer än brun och det är svårt att få till det snyggt utan linjer eller fläckar. Samtidigt känns det ju inte helt okej att sola solarium, alla skrämmer mig med att det är så farligt, plus att det inte är så ekonomiskt heller. Men det är skönt, verkligen avslappnande att ligga där, plus att man känner sig grymt fräsch när man är brun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0