Dec. 1, 2009

Åh, efter mitt tjat om snö igår kom den! Imorse när jag vaknade va det litelite snö på marken, jippie! Och vädret var helt annorlunda mot de senaste veckorna, helblå himmel, skinande sol och svinkallt, helt underbart!

Efter skolan åkte jag ner till stadsbiblioteket, lånade tre böcker, bla en jag letat efter ett tag, den verkar så bra!! Jag pluggade också nån timme, gjorde klart spanskan och började på samhällskunskapen, ska fortsätta nu tillsammans med mitt chai-thé, mums. Det är verkligen jätteskönt och jätteeffektivt att plugga på biblioteket, trivs verkligen där. Ska nog åka in dit torsdag-fredag då jag är ledig, kommer garanterat få mycket gjort då. 

Jag påbörjade iallafall min kur mot förkylningen när jag kom hem, blev dock en varm dusch istället för bad, nu fattas bara filmen, den tar jag ikväll! Ska försöka få med mamma ut på en promenad också.

Men nu måste jag sätta igång med plugget:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0