Lördag

Fredagen var jättebra:)! Går inte in på några detaljer;)

Idag har jag varit på stan med Fanny och Malin, galet mysigt, och gaaalet va jag har saknat dom!! Vi fikade på nått fik i stan, jag åt en macka med grovt bröd, italiensk korv, pesto, sallad å massa sånt, godaste mackan i hela Falun! Äter alltid den när vi fikar. Drack en cola light och en smoothie till det för er som bryr er:)

Sen träffade jag älskade farmor på stan. Vi hade ett långt samtal och efter det kändes mitt liv mycket lättare helt plötsligt. Hon är otroligt bra att prata med, älskar dig farmor!

Hittade ett par sjuuukt snygga jeansleggings som jag ska ner på stan å köpa imorgon.
Plus att jag fick en superfin kofta å tre par grymt snygga skor av farmor, wie, taaack:)!

Nu har jag nyss ätit en ruskigt god middag, och laddar för den första myslördagen på mktmkt länge. Känns så skönt att bara vara hemma å slappa, inte alls festsugen! :)

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0