tisdag

dålig dag.

vet inte om det finns något mer att skriva? Klockan är inte ens 11 och allt känns redan skit. Funderar på att ringa nån fin själ som kan muntra upp mig. Kanske ta en promenad på stan? Fast jag nog allra mest skulle behöva ut och springa, vi får se, har träning ikväll iaf, inte alls sugen på det heller... Har väl inte lust med någonting alls egentligen. badbadbadday. Fryser som attans gör jag också, ioförsig gör jag det nästan jämt, inte kul.

Aja, kan berätta om kvällen igår. Jag, Malin & Hanna tog cyklarna till Carl och hämtade upp han, åkte vidare till Maxi, sen till Kålgårn. Där det faktiskt va rätt mycket folk, det hade jag inte förväntat mig om man säger så. Vi bredde ut filtarna på gräset, tände en brasa, lyssnade på Winnerbäck och bara myste. Lite fler folk kom och så. Sen åkte jag, Malin, Linda och Lisa hem. Planerade lördagen, ska bli så jävla kul!! :)
Somnade vid ett tiden, och har drömt mardrömmar hela natten känns det som..

Malin frågade om jag ville följa med på stan, great, så nu blir det stan med sötmalin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0