tisdag eftermiddag/tidig kväll

Blev inte stan med Malin, hon dissade mig, så det blev stan med Carl ist. Trevligtrevligt. Vi satt mest på en bänk och  studerade folk, Carls kommentarer är så sjuk klockrena, jag sitter och grinar av skratt, bokstavligen. Så sjuuukt roligt!

Jag och Carl på balen. Andra balbilden nu, haha, men det är för att jag typ bara har dom bilderna uppe på datorn. Laptopens internet har jag lyckats typ krångla till, pappa ska fixa det idag. Så därför blir det bara skumma-balbilder-med-dålig-kvalite-och-skumma-ansiktsuttryck.


Nu har jag nyss ätit en slags kladdig macka, säkert världens lömskaste kaloribomb, åt åtminstonde mer sallad än macka, om det nu hjälper. Skitsamma.

Har snart träning, och varenda liten cell i min skriker NEEJ, min kropp orkar inte idag, min hjärna orkar inte, ingenting orkar någonting, men jag ska fan träna, jag måste träna.

puss hej levepastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0