svamel

Jag vill sola solarium, nununu. Man känner sig alltid så fräsch efter en halvtimme under dom farliga strålarna. Anyway, har grymt tråkigt. Vet inte vad jag ska hitta på. Ringde syon på Kristinegymnasiet nyss, hon sa att jag skulle ringa någon annan, så fick jag ett nummer, ska ringa dit på eftermiddagen, beslutsångest, eller nja, är rätt säker, hoppas det går. Gud va svamligt det blev.

Längtar extremt mycket till helgen. Mycket bra saker planerat. Men har tydligen konfirmationsåterträtt på lördag-söndag. Har bestämt mig för att inte sova där iallafall, no way att jag missar vad som kan bli grymmaste lördagen på mktmkt länge! Men tror jag ska åka till konfan över dagen iaf, träffa alla och så. Vi får se.

Nej nu börjar jag frysa som tusan igen, sängen väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0