sunday morning

Hello sunshine's!

Solen lyser, gosh, blir alldeles lycklig och det bubblar i hela kroppen. Tänk att vädret har så stor inverkan på humöret, iallafall på mitt.

Gårdagskvällen var riktigt rolig. Först var vi då i Källviken, vilket inte va så kul, varken för dom eller oss, haha, så vi fick skjuts av Pontus & Joakim till Kålgårn. Där va det en massa utbytesstudenter som grillade, drack, badade och så. Skitmysigt. VI hängde med dom ett tag och tränade vår engelska^^ Dom var hur trevliga som helst.
- Är du verkligen bara 16? Ohhhman, du skulle kunna va min dotter, eller inte riktigt, men typ, alltså, gooood. Shiiit. Säker att du inte är äldre??!?! haha. Du har ingen syster som är äldre och lika fin?!?! God, I think I´m in love! Så tog dom massa kort och så. Sen undrade dom om jag va helsvensk, dom tyckte jag såg exotisk ut sa dom, sweet!
 Va riktigt kul å snacka engelska! :)

Nu ska jag ut och åka båt med pappa och Clara, mys!

Bilder och en otroligt pinsam videoblogg lägger jag upp senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0