onsdag

åh, vaknade av att solen sken in i rummet, så underbart. Drog snabbt på mig bikinin och direkt ut i solstolen, lovely! Låg där några timmar. Sen var jag barnvakt och Lukas överaskade och kom förbi och hjälpte mig, kulkul:) Blev bad vid Udden, superskönt!

Sen på kvällen skulle jag kolla på Miss Marpel med mamma och Clara, fast dagens avsnitt hade vi redan sett, så då gick dom och la sig och jag hamnade här, framför datorn. Med en påse nötter och fanta pineapple.

Hade lite planer på att åka till Kålgårn med Malin, va tydligen "fest"  och mycket folk där, och det är ju underbart väder ute så hade nog varit jättemysigt. Men hade ingen skjuts dit, och bussarna går inte så ofta på vardagskvällar/nätter, så det sket sig. Aja. Ändå inte jättesugen.

Och vet ni vad?! Den 15 oktober åker jag och Carl aka Tuttspanarn till Barcelona! Ska blir så sjuuuk roligt!! LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: mali

HAHAHAHHA jaa men du maja ikäll så;)

LYLLOS EER!:o

2009-08-06 @ 18:16:45
URL: http://mmalinee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0