onsdag

Trött. Det ordet beskriver kort och gott mig förtillfället. Trött på mycket! Inte på skolan dock, som många andra tydligen redan verkar vara, haha.

Jag är krasslig, ont i halsen, trött, och fryser sönder. Blir nog ingen träning för mig, tyvärr. Och imorgon har vi friidrottsdag i skolan, verkar inte heller så aktuellt, aja. Åker nog dit och försöker, eller kollar på åtminstonde. Börjar inte förens kvart över ett så det är chill. Annars är jag trött på personer som snackar om saker dom inte vet ett skit om, och inte har ett skit att göra med heller, och personer som ljuger.. Och massa annat shit.

Nu ska jag ta en promenad med Moa, lite träning åtminstonde, sen plocka ihop lite på mitt rum, sen ta ett vaaaaarmt skumbad, sen krypa ner i sängen med en ny bok och en kopp te.

Innan träningen i måndags, pepp, hihi:) (ser kanske sminkad ut, men det är jag inte, dåligt ljus i hallen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0