misslyckat.

sjuuukt tråkig kväll igår, utan överdrift. Det va verkligen grymt tråkigt.

Jag & Linda gick först och gjorde lite business vid skolan, sen gick vid till Haraldsbo, träffade Cilla & Lina en stund, sen tog vi bussen till stan, träffade Carl, Karin, Danni och flera. Sen cyklade jag, Linda Carl, Danni och Karin vidare till Hälssinggården för vi trodde det var fest där, min å Dannis cykeln va sönder typ, så gick inte så bra för oss;) Träffade lite anant folk i h-gårn. Men sen var det tydligen så att inte alla fick komma in på "festen" så då sket vi i det. Vid tio bestämde vi oss för att ge upp, att hänga ute som några lodisar är inte vår grej. Så ringde mamma och hon hämtade, mig, Linda och Carl å körde hem oss. Hon räddade vår kväll kan jag säga. Åkte hem, tog en dusch, satte på mig myskläder och kollade på Rebus. Somnade innan det va slut så idag är man pigg, glad och utvilad.

Just nu sitter jag och försöker installera en webcam nere på laptopen, går inte vidare eftersom jag lyckats slarva bort kartongen med installeringskivorna, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0