happ

Hemma igen. Och jag hatar fortfarande att klippa mig. Fyfan. Alldeles för kort och inte alls som jag ville ha det. Buuhe:( Ska ta en dusch nu och sen se om det blir bättre när jag fixar det på mitt sätt, well, we will see. Hoppas på det bästa. Samtidigt känner jag, skitsamma. Finns värre grejer. Jag fick trots allt mycket komplimanger för mitt hår på frisersalongen:) Kanske var dom avundsjuka så dom gjorde det skit bara för att jag inte skulle få ha så fint hår?... Men det va grymt slitet så jag antar att det var bra att dom klippte bort så pass mycket.

Aja. Har inget annat att blogga om.

cyaaa!

Kommentarer
Postat av: malin

AWWW, maja d;) VILL SE:D

2009-08-08 @ 12:53:19
URL: http://mmalinee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0